Velkommen til kirken i Kastellet

Kastelskirken er åben hver dag fra kl. 8 til kl. 18. Der er normalt gudstjeneste hver søndag kl. 10.

April i Kastelskirken – se hvad der er på plakaten.

Café og Højskolesang hver tirsdag kl. 14-16. Kom til kaffe, snak og fællessang i Caféen i Søjlesalen.

Bededagsaften i Kastellet

Torsdag 25. april kl. 16:30 – 21

Kom med ind bag fæstningens grønne volde og oplev en dejlig forårsaften med salutering, sang og musik, tovtrækning, kaffe og varme hveder, øl og sandwich. Møllen, museerne og informationscenteret holder åbent hele aftenen. Studenter-Sangforeningen synger koncerter kl. 18 og 20, og der er fri entré til det hele. Se det fulde program på www.kastellet.dk.

Læsegruppen

Torsdag den 18. april kl. 16.30 og kl. 18.30

Læsegruppen mødes om en nyere dansk eller udenlandsk roman, vi har læst hjemme. Omkring bordet er der plads til mange læsninger, så hvis du har lyst til at dele din glæde ved skønlitteratur med andre, så læs sammen med os. April måneds bog er mexicanske Fernanda Melchors ‘Paradais’. Tilmelding fra bog til bog til Maria Mejnertsen: mejnertsen@gmail.com